NEVŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
https://www.nevsehir.bel.tr/
info@nevsehir.bel.tr
0384 213 1220
Camicedit Mahallesi Belediye Caddesi No:73 Merkez / Nevşehir
NEVŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
https://www.nevsehir.bel.tr/
info@nevsehir.bel.tr
0384 213 1220
Camicedit Mahallesi Belediye Caddesi No:73 Merkez / Nevşehir

Genel Bilgiler

Proje Adı
NEVŞEHİR BELEDİYESİ OTOMASYON SİSTEMİ
Proje Sahibi
NEVŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
Adres
Camicedit Mahallesi Belediye Caddesi No:73 Merkez / Nevşehir
Proje Durumu
Devam Ediyor

Akıllı Şehir Bileşenleri

İletişim Teknolojileri

Coğrafi Bilgi Sistemleri

Bilgi Teknolojileri

Bilgi Güvenliği

Akıllı Yönetişim

Sektörler

Gelişmiş Altyapı Sosyal Katılım Güvenlik Dönüşüm Teknolojileri

Proje Hakkında

Kurum olarak, sahada çalışan ekiplerimizin ve diğer paydaşların tablet, akıllı telefon gibi cihazlardan daha rahat erişebileceği bir yazılım yapısına geçişi de gerekli görmekteyiz. Erişilebilirlik, bir önceki maddede ele alınan “şeffaflık” unsuru ile ayrılmaz bir bütünlük sağlanarak yürütülmelidir. Aynı zamanda kurum üst yönetiminin iş akışlarını izlemek ve gereken noktada müdahil olması sağlanarak kurumsal bütünlük öngörülmektedir.

         Uygulama, kurum personelinin aralarında iş ataması yapmasına, iş dosyalarına taranmış veya bilgisayar ortamında üretilmiş dokümanların eklenmesine, dokümanların arşiv sisteminde depolanarak imhaya kadar ki yaşam döngülerinin takip edilmesine, elektronik imzalı resmî belge üretilmesine, işin yapılması esnasında modellenmiş bir iş analizine göre sabit iş istasyonlarına otomatik atama gerçekleştirilmesine olanak sağlayacaktır. Ayrıca yerel yönetimlerin temel yazılım ihtiyacı olan İnsan Kaynağı ve bordro yönetimi, Bütçe ve Muhasebe Yönetimi, Gelir Sistemi Yönetimi, Taşınır Mal Sistemi yeteneklerini de barındıracaktır. İş süreç yönetimi hem de klasik anlamdaki kullanımda coğrafi bilgiden yararlanma imkanları uygulama kapsamına dahildir.

1.1             Dijital Arşiv Yönetim Sistemi

1.2             Adres Bilgi Sistemi Modülü

1.3             Sicil Bilgi Sistemi Modülü

1.4             Sistem Yönetimi Modülü

1.5             Personel Maaş Modülü

1.6             Özlük Yönetimi Modülü

1.7             Varlık Yönetimi (Satın Alma) Modülü

1.8             Bütçe Modülü

1.9             Muhasebe Modülü

1.10        Ön Muhasebe Uygulaması

1.11        Abone Yönetim Sistemi Uygulaması

1.12        İş Zekâsı Uygulaması

1.13        Belediye Gelirleri Sistemi

1.14        Randevu Takip

1.15        E-Belediye Online Platformu

1.16        Kurumsal Mali Konsolidasyon Ekranı

1.17        Bridge360 Çağrı Merkezi Modülü

1.18        Entegrasyonlar;

1.18.1      E-Devlet

1.18.2      Bankalar

1.18.3      NVİ

1.18.4      HİTAP

1.18.5      KEP

Proje Vizyonu

Otomasyon sistemi, belirli görev ve süreçlerin insan müdahalesi olmadan, otomatik olarak gerçekleştirilmesini sağlayan teknolojik bir sistemdir. Bu sistem, iş akışlarını hızlandırır, hataları azaltır ve verimliliği artırır. Otomasyon, özellikle tekrarlayan işler, veri girişi, üretim süreçleri veya yönetimsel görevlerde kullanılır. Böylece, insanlar daha stratejik ve yaratıcı görevlere odaklanabilir, işletmeler ise zaman ve maliyet tasarrufu sağlar.

Teknolojiler

1. Endüstriyel Otomasyon 2. Yapay Zeka ve Makine Öğrenmesi 3. İş Süreçleri Yönetimi (BPM) 4. Internet of Things (IoT) 5. Bulut Tabanlı Otomasyon 6. Akıllı Sensörler ve Aktüatörler 7. Otomatik Veri Girişi

Hedef Kitle

Diğer -İnternet erişiminin ve bilgisayar kullanımının cep telefonlarında yaygınlaştığı günümüz dünyasında, vatandaşlarımızın kurumumuzdan beklediği hizmetleri standart iş akışları ile yöneten, kullanıcı inisiyatifini en aza indirgeyen ve vatandaşın kendine ait iş akışları hakkında bilgi sahibi olmasına olanak sağlayan bir bilgi sistemi gerekliliği açıktır. Bu noktada uluslararası arenada gündeme gelen İş Süreç Yönetim Sistemleri’nin, bu ihtiyacımıza yanıt vereceğini gözlemlenmektedir. Kurum olarak iş süreçlerimizin kâğıt üstünde oluşturulması için yaptığımız kalite çalışmalarını, bu iş süreçlerinin bilgisayar üstünde yönetilebileceği bir yazılım sistemine geçiş yaparak son noktaya ulaştırmayı hedeflenmektedir.

Paydaşlar

Kamu Kurumu - Açıklama:

Yerel Yönetim - Açıklama:

Proje Çıktısı/Sonucu

Uygulama, kurum personelinin aralarında iş ataması yapmasına, iş dosyalarına taranmış veya bilgisayar ortamında üretilmiş dokümanların eklenmesine, dokümanların arşiv sisteminde depolanarak imhaya kadar ki yaşam döngülerinin takip edilmesine, elektronik imzalı resmî belge üretilmesine, işin yapılması esnasında modellenmiş bir iş analizine göre sabit iş istasyonlarına otomatik atama gerçekleştirilmesine olanak sağlayacaktır. Ayrıca yerel yönetimlerin temel yazılım ihtiyacı olan İnsan Kaynağı ve bordro yönetimi, Bütçe ve Muhasebe Yönetimi, Gelir Sistemi Yönetimi, Taşınır Mal Sistemi yeteneklerini de barındıracaktır. İş süreç yönetimi hem de klasik anlamdaki kullanımda coğrafi bilgiden yararlanma imkanları uygulama kapsamına dahildir.

Proje Lokasyonu