BURSA MUSTAFAKEMALPAŞA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
http://www.mustafakemalpasa.bel.tr
mkpbld@mustafakemalpasa.bel.tr
444 3 815
Hamzabey Mahallesi Garaj Sokak No:22-26 Mustafakemalpaşa / BURSA
BURSA MUSTAFAKEMALPAŞA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
http://www.mustafakemalpasa.bel.tr
mkpbld@mustafakemalpasa.bel.tr
444 3 815
Hamzabey Mahallesi Garaj Sokak No:22-26 Mustafakemalpaşa / BURSA

Genel Bilgiler

Proje Adı
ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİMİ
Proje Sahibi
BURSA MUSTAFAKEMALPAŞA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
Adres
Hamzabey Mahallesi Garaj Sokak No:22-26 Mustafakemalpaşa / BURSA
Proje Durumu
Tamamlandı

Akıllı Şehir Bileşenleri

İletişim Teknolojileri

Bilgi Teknolojileri

Bilgi Güvenliği

Akıllı Yönetişim

Akıllı İnsan

Sektörler

Gelişmiş Altyapı Sosyal Katılım Güvenlik Dönüşüm Teknolojileri

Proje Hakkında

Mustafakemalpaşa Belediyesi Çağrı Merkezi vatandaşlarımızın ihtiyaçlarına ve beklentilerine en hızlı ve en etkili bir şekilde cevap verebilmek amacıyla kurulmuştur. Haftanın her günü 7/24 hizmet vermekte olan ve gelen çağrılara çözüm odaklı cevaplar için çalışmakta olan ekibimize her türlü istek ve şikayet bildirilmektedir. Vatandaşlarımızla yapılan tüm görüşmeler, hizmet kalite standartları ve iletişim güvenliği nedeniyle kayıt altına alınmakta, vatandaşlarımız tarafından telefonla gelen her türlü talep/öneri/şikayet Talep/Şikayet Yönetim sistemine girilmekte, her işlem mutlaka sonuçlandırılmakta, süreçler ve sonuçlar hakkında Çağrı Merkezi Personelimiz tarafından en kısa sürede ilgililer bilgilendirilmektedir.

·         İletişim Merkezi: 444 38 15

Proje Vizyonu

Projenin vizyon kurumumuzun vatandaş odaklı ve erişilebilir bir belediye olmasını sağlamaktır. Bu vizyon doğrultusunda, vatandaşların tüm istek, şikayet ve önerilerini en hızlı ve etkin şekilde iletebildiği, başvuruların adil, şeffaf ve tarafsız bir şekilde değerlendirildiği bir sistem oluşturulmuştur. Proje, vatandaş memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı, belediye hizmetlerinin kalitesini sürekli olarak iyileştirmeyi ve belediyemizi çağdaş, yenilikçi ve teknolojiye uyumlu bir yapıya kavuşturmayı hedeflemektedir.

Teknolojiler

VoIP, CRM, Mobil Uygulamalar, Web Tabanlı Arayüz, Sosyal Medya Entegrasyonu, E-posta Yönetim Sistemleri, Veritabanı Yönetim Sistemleri, Raporlama ve Analitik Araçlar

Hedef Kitle

İlçe -Çağrı Merkezi Uygulamasının hedef kitlesi, Mustafakemalpaşa Belediyesi sınırları içinde yaşayan tüm vatandaşlarımız ve belediye hizmetlerinden faydalanmak isteyen bireyler ve kurumlardır. Proje, her yaş grubundan vatandaşın istek, şikâyet ve önerilerini kolayca iletebilmelerini sağlayarak geniş bir kullanıcı kitlesine hizmet vermektedir.

Paydaşlar

Özel Sektör - Açıklama: Karel

Yerel Yönetim - Açıklama: Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, Destek Hizmetleri Müdürlüğü, Bilgi İşlem ve İnovasyon Birimi

Proje Çıktısı/Sonucu

Çağrı Merkezi Uygulaması kurumumuzun vatandaş odaklı hizmet anlayışını güçlendirerek belediye ile vatandaşlar arasında etkili ve hızlı bir iletişim köprüsü kurmaktadır. Projenin sonucu olarak, vatandaşlar tüm istek, şikayet ve önerilerini kolayca iletebilmekte ve bu başvurular adil, şeffaf, objektif ve hızlı bir şekilde değerlendirilmektedir. Başvuruların etkin yönetimi sayesinde belediyemiz hizmetlerinin kalitesi sürekli olarak iyileştirilmiştir. Vatandaş memnuniyetinin artması, kurumumuz itibarını ve güvenilirliğini pekiştirmişti. Teknolojik altyapının kullanımıyla süreçler hızlanmış, verimlilik artmış ve kaynak kullanımı optimize edilmiştir. Ayrıca bu sistem sayesinde vatandaşlarımızın belediye hizmetlerine erişimi kolaylaşmış, ihtiyaç ve beklentileri daha iyi çözümlenerek hizmetlerimiz bu doğrultuda şekillendirilmiştir.

Proje Lokasyonu